Welkom op mijn reisblog!

4 maart 2017 - Den Haag, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis naar China. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Vrijdag 10 maart vlieg ik samen met een studiegenoot, Robin, naar China. Via Frankfurt en Bejing naar onze eerste bestemming Nanchang, dat in het zuidoosten van China ligt. Wij gaan voor onze Bachelor opleiding Biologie onderzoek doen naar een rietzanger: de Japanse grasvogel (Locustella pryeri sinensis). Dit is een bedreigde vogelsoort die leeft in moerassige gebieden. Halverwege vliegen wij naar het noordoosten van China, waar we zullen verblijven in Panjin, dat bekend staat om haar "rode strand" vanwege de moerasplant Schorrenkruid die ieder jaar in april knalrood kleurt.

1. Reislogger:
    4 maart 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Rhiana Morris:
    4 maart 2017
    Jeej
  3. Hans:
    8 maart 2017
    Super gedaan vandaag Sophie en Robin: zowel de presentaties onder spanning als daarna het doorzetten om het visum te regelen! Een hele fijne en succesvolle reis toegewenst!
  4. Trijnie:
    9 maart 2017
    Nu onderweg.. een langdurige reis. Maar dan komt het.. spannend. Succes Sophie en veel plezier.
  5. Gerard:
    11 maart 2017
    Al met de beide voetjes op de grond?
  6. Lia en Ad:
    12 maart 2017
    Hoi Sophie, Ook wij (ouders Robin) lezen met plezier Robins appjes en jouw blog. Heel leuk om te lezen en te zien hoe het leven daar is en wat jullie allemaal meemaken. Morgen door naar de volgende locatie. Jullie zullen na twee dagen in zo'n drukke stad wel behoefte hebben aan wat rust en natuur. Fijne tijd en we kijken uit naar het volgende bericht! Groeten, Ad en Lia